Påskens första pokal togs hem snabbt!

Mina kära pojkar och töser nu ska ni få höra om långfredagens bravader. För er som inte vet så bjöd jag hem mina närmsta vänner för en liten födelsedagsfest. Dahl har redan tidigt på detta år satt ribban högt med bjudning. Vilken var mycket trevlig och då han bjöd på smörgåstårta (vilken jag missade då jag hade gig men jag hann vara med lite på festen iaf)
Nu är jag satans glad i smörgåstårta men tänkte att det blir lite B om jag osså bjuder på det så jag frågade Todde om han ville hjälpa mig med maten. Han svarade ja och jag satte sen en meny, egnagjorda burgare med diverse tillbehör som vi grillade ute och som vi även satt ute och åt. Todde gjorde en stor insats som hjälpare i köket, eller snarare så tog han kommandot och jag hjälpte till. Resultatet blev enormt gott!

Som sagt så bjöd jag in mina närmsta vänner, efter att vi ätit den goda maten ute på gräset gick vi då in för att det blev lite småkallt och vi kunde börja ha en gemytlig kväll med lite god dricka i goda vänners sällskap. Det radades upp enh el del olika drickor på bordet såsom, diverse ölsorter, Gammeldansk, Whiskey, Kaffe, Vodka samt en skum tranbärsjuice.
Det blandades helvilt och det blev en hel del groggande. Den räligaste groggen gjorde Alex utav en halv kopp vodka och ett par matskedar tranbärsjuice som var redan utspädd...

Klockan 10 lämnade Alex in handuken, kan ha varit att den rälige groggen som satt sina spår. Han sprang in till Dahl för att däcka, en halvtimme senare gjorde Dahl likaså sorti och däckade hemma hos honom. Halvtolv ringde det på dörren, där stod Alex syrra och skulle hämta honom. Det gjordes tappra försök att få liv i gossen utan resultat. Hela kvällen slutade lite innan tolv och vi som var sist kvar sprang bort till Toddes bil för att kolla in hans baslåda i bilen. Hur gamla e vi egentligen?

Annat värt att nämnas under kvällen:
Todde drack Whiskey ur Stuffs bordsljus utav stearin.
Todde sög på Dahls tår.
Todde stoppade ner en banan i halsen helt och tog sedan upp den igen för att visa hur cool han var 2 ggr.
Mattias spydde som avslutning på kvällen.
Alex spillde enorma mängder över sig både själv och i Stuffs lgh. Hans strumpa fick agera trasa.
Todde piercade sig själv med en tjock säkerhetsnål i örat.

Nu ska jag dricka kaffe, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0