Stuff the blogging man!

Jag har på senaste tiden fått en hel de påhopp för att bloggen äro i koma, det tänkte jag nu råda bot på och skriva ett par rader. Jag har faktiskt tänkt skriva lite varje kväll nu under en veckas tid men jag känner lite ångest över vad jag ska skriva, därför har det uteblivit.
Jag tänker lite såhär att om jag nu inte skrivit på nästan en månads tid så måste jag skriva något riktigt vettigt för att väcka intresse. Och vad skriver man om som ni gillar och som jag dessutom har lite intresse i... (5 minuters paus och funderande under tiden jag letade efter musik i Spotify) 
Ahh skit samma, jag skriver samma dravel som jag alltid gjort...


Jag kan meddela er alla att jag under den senaste tiden börjat må mycket bättre än vad jag gjort på länge. Vad kan detta bero på då?


Jag har skalat av tiden på bussen och därmed fått bort en dödstid på ca 3-5 timmar per dag. Denna tid har jag istället spenderat hemma och med mina djur.

Jag har förmodligen fixat nytt jobb, jag trivs vekligen i Lund med mina arbetskollegor då dom är supersnälla och trevliga. Dock vill jag helst vara hemma så mycket som möjligt med Asta och Falcon så jag har fixat och trixat för att få detta att funka bättre.

Vädret har stor betydelse för mitt humör. Jag älskar när det är sol ute och man kan vara ute och bara ta det lungt.

Mina vänner är supersnälla och har verkligen gjort ett toppenjobb med att hjälpa mig. Jag vill framhäva Todde/Al samt Alex som hjälpt mig med Asta. Det är verkligen schysst av er och jag uppskattar er som faen för detta!


Detta är bara lite av vad som gjort mig glad på sistone, vad gör dig glad?

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Att läsa glada inlägg blir man glad av!

2011-04-10 @ 20:41:23
Postat av: Todde

Öl och Prieg gör mig glad

2011-04-10 @ 22:50:49
URL: http://naglarnamotglas.blogspot.com
Postat av: Annica

snälla vänner du har. :)

2011-04-10 @ 23:05:15
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogg the stuffing man

2011-04-12 @ 22:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0