För att jag kan!

Jag ligger nu i sängen och kollar på datorn. Att ha en bärbar dator är underbart, jag undrar lite hur jag kunnat klara mig utan innan. På datorn snurrar msn så att jag kan vara social utan att lyfta telefonen och jag har inte orkat gå till stereon för att lyssna på musik så Spotify snurrar givetvis med.

Igår hade vi gig, det lite huxflux arrangerat men det var iaf roligt att spela. Jag och Beddie hoppade sönder ett bord ute i publiken och ett par vinflaskor gick förlorade i stöten. Antagligen var vi populära eller inte....

Efter giget åkte jag hem direkt för att träffa Todde, Alex, Dahl och co. De hade nämligen också giggat vilket jag var lite sad över att ha missat men ville iaf efterfesta lite med dem. Dahl hade däckat när jag kom dit. Trist när sånt händer. 

Nu ska jag gå upp ur sängen för att dra ut Asta i regnet samt köpa mig ett pakke bacon så jag kan eat some english breakfast!

Puss! 

Kommentarer
Postat av: mr0valley

hoj ja de va lite tradigt att de bjöds på jd backstage som ja givetvis tog till mig så snäll som jag e. ps jag var trevlig egentligen =)

2011-08-07 @ 19:42:37
Postat av: Stuff

Dahl, du är alltid trevlig och go!

2011-08-08 @ 17:10:21
URL: http://stuffthekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0