I fell hard for an angel in an armoured suit!

Jag tävlar med mig själv i att ha längst titel i min blogg. (mest för att ingen annan vill vara med och tävla, dom säger ju att "själv är bäste dräng")

Idag har jag varit hemma där jag växt upp och fått hjälp av min kära moder att sy mina scenkläder, detta för att jag har tummen mitt i näven. Det blev satans bra kan jag meddela er alla. Hon är en pärla min mamma! Min "father of a son" är också en pärla. Så nu när det är ur världen så slipper någon bli ledsen för att ej bli nämnd.

Om jag skall komma till titeln i inlägget istället så kan jag berätta att detta är en låt från Electric Boys nya platta, samt deras nya singel. Riffet är jävlar i mig guld, första versen är sådär, men fortsätt lyssna, låten växer som satan ska ni tro. Har ni Spotify så kolla in länken här : Electric Boys – Angel In An Armoured Suit

Har ni inte Spotify så kolla in videon på Youtube här.

Känns som jag kan relatera till texten och hela låten.

Kram!

Kommentarer
Postat av: todde

kass låt

2011-08-09 @ 18:08:47
URL: http://naglarnamotglas.blogspot.com
Postat av: T-dawg

Var fan e syrran då? F U!!!!

2011-08-10 @ 14:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0