Mr otrevlig dröm!

Det e tamigfan jävligt sällan jag har bad dreams, förhoppningsvis är det ett tecken på att jag har det bra som faen. Drömde om att Asta gick bort (finare ord för att dö), det var inte okej nånstans. Jag har jobbat och varit borta mycket ifrån henne och jag får sånna skuldkänslor towards her. Tänk att man kan bli så fäst vid ett djur egentligen, lite sjukt är det. Nu har jag bara en jävla rövig vecka framför mig sen har jag mer tid över att spendera med henne. Det känns bra.

Jag vill senare i livet säga upp mig och starta något eget, be alla arbetsgivare att fara å flyga iväg. Vill skaffa mig en liten gård där jag starta ett hund/katt-hotell. Detta innebär att jag måste sluta med musiken så jag ägna all min tid åt detta projekt. Det är inget som kommer hända inom ett par år. Men jag ska fanemig göra det. Mr dröm, man lever bara en gång, lika bra att satsa fullt ut då!

Nä nu ska jag ta mig en kopp i kaffe ute i solen och titta på när min nyupphängda tvätt torkar!


C ya soon!

Kommentarer
Postat av: Alx

hojhoj go for it boy!! jepp egenföretagare hade vatt nimmt, fast man behöver ju anställa nån jävel som begriper sig po papper o mög

2011-08-01 @ 22:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0