Summer brings warmth finally!

Ja det var väl inte ett ljusår för tidigt med värme när det e sommar och allt. Fast ska jag gnälla lite så tror jag att jag har fått lite "farmor-gener" i mig då jag nu klagar lite på värmen och tycker det är för varmt att gå ut. Asta däremot har skäl att klaga, hon har ju värsta vinterpälsen på sig.

Innan jag går längre in i inlägget vill jag svara på ett svar som Alex gjorde på min förra post.
Jag tror jävlar i mig jag hade fixat pappersarbetet om jag väl gett mig fan på det, jag brukar ju fixa saker när det väl måste göras, mitt stora problem e att jag inte giter göra för mycket...


Nu tillbaka till mr inlägg igen... Sommar, värme... det är trevligt. Alla damer är sommarfina och jag sitter i dagens outfit. En urtvättad Sverigetröja som matchas utav ett par tre år gamla röda väldigt blekta Pumashorts. Det ni alla damer, jag förstår att det vattnas i era munnar utav att se min muskulösa kropp svälla innanför dessa säckiga kläder. Nä skämt å sido, jag bryr mig inte för stunden när jag bara är hemma, vill folk glo när jag sitter ute på min uteplats så låter jag er titta. Till mitt försvar är inte folket som springer här ute rent för granna heller...

Puss på er alla, Stuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0