Att ta god på sig...

Det är ju sagt att man ej ska stressa och ta livet med en klackspark. Enligt trafikskolan där de predikade om att man inte sparade så många minuter på att vrålköra istället för att köra lungt och lagligt. Jag trodde inte på det då, men mina vänner, nu ska pappa berätta för er. Stuffen har blivit lite äldre, mognare och mer tolerant på senare dar.

Därför tar jag det nu med ro över att datorn tar ca en kvart på sig att starta, sen ytterligare fem minuter för att den ska orka starta internet och under dessa fem minuter får man ynnesten att lyssna på en flygplansmotor som tydligen har monterats i min dator när jag ej varit hemma.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: todde

blås datorn med tryckluft

2011-07-18 @ 19:59:58
URL: http://naglarnamotglas.blogspot.com
Postat av: Johan

Köp Mac istället! ;)

2011-07-19 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0