Fina plagg att ha när du går hemma!

Många bloggar om vilken klädsel som skall tillgås till det ena evenemanget efter det andra. Fancy-pancy stuff på flash-människor (läs 08:or och Ystadfolk)

Här i denna blogg ska jag beskriva vad som är skönt att gå i hemma vid.

Plaggus numeros ettus:
Endast kalsonger, spiller du kaffe eller annat gått på dom så kan du skita i det för ingen ser det. Bor du med en sambo kanske du ska ha ett par fasta kallingar, alltså inget tygstycke där det hänger löst och där det finns risk för att den lilla rackaren tittar ut i ena sidan.

Plaggus numeros tvåus:
Skule det vara kallt är det fint att ta tjocka ylletröjor på sig och eventuella långkalsonger. Jag har en gammal jävla stickad tröja jag tycker om, den är där lite hål i och lite sönderriven här och där. Det spelar ingen roll min vän, är du hemma ska folk skita i vad du har på dig. At svepa in sig i en gosig filt är också gutt but beware my dear friends. Att ha filt och dessutom ha långkallingar på sig är en devastating korsbefruktning då värmen kan bli olidlig och svettningarna börjar framkallas.

Såja, nu har jag bloggat likt en fin dama från söder i Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Ulf

Varför inte "Drapera dig i Plysch"

2011-07-09 @ 22:39:24
Postat av: stuff

Mr George :)

2011-07-10 @ 13:31:34
URL: http://stuffthekiller.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fancy pancy stuff gigidi =)

eller som vi säger "jag skiter i vilka byxer jag har på mig"

2011-07-11 @ 22:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0