UNDVIK denna beer!

Nu så har jag tagit mitt förnuft till fånga och skaffat mig en ny dator, en bärbar sådan. Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv, djuren ligger ute på den så kallade "terassen" så det är lagom svalt här inne med. Det enda som saknas nu är en kall beer i ena näven. På tal om beer...
 
Jag ska börja göra en lista på vad och vart du ska undvika öl. Varför undvika öl, jo för det e omöjligt att få ner den i strupen utan att man klöks eller hellre vill skära sig med glassplitter i ögonen. Listan kommer såklart bli längre framöver ju mer beer man smakar på.


Undvik!
1. Fatölen på Kings Head i Ystad. De har 2 smaker, undvik TT. Jag fick ge bort skiten och inte ens då blev den uppdrucken.

2. Norrlands Guld Ljus på flaska, denna sort smakar piss på flaska. Synd då flaskan e snygg och den ser god ut....


Det var de 2 som fortfarande är i färskt minne, jag vill minnas att Pistonhead smakar apa, har ni förslag på äcklig beer som ska smakas på så kommentera så ska jag pröva skiten!


Över och ut!

Kommentarer
Postat av: Ulf

Du kan ju testa (eller inte) elefantbeer! Smakar bara Sprit.

2011-07-27 @ 23:05:35
Postat av: Todde

Hoj hoj, Har ett gäng här, Sigtuna summer brew 31 spänn smakar fan. Ystad färsk öl, pistoin head xmas shit och stockeboda röv öl!

2011-07-29 @ 08:39:27
URL: http://gudochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0