Mr livstecken!

Hej hopp, många tror kanske att jag fått nån sorts sjukdom på mina händer så jag varit tvungen att kapa av mina armar och att jag utav den anledningen inte har kunnat skriva i min blogg. Nu är så inte fallet, jag har inte helt enkelt orkat eller haft lust att skriva. Som så mycket annat går mina intressen i overkliga vågor...

Mitt intresse för kaffe har ökat enormt kan jag berätta. Det är gott att sitta ute i solen med en kanna kaffe.

Mitt intresse för min trädgård ligger just nu i ebb men jag får väl dra ut och dra skit inom en snar framtid.

I annat kan jag även berätta för eder alla att Alex aka Alx har tagit årets pokal vad gällande midsommarfirande och dess intag utav starka drycker. Men det var ok, han blir ju inte dryg utan han är en pärla ändå. Fick dock höra att jag var "dryg som faen" sist när han var nykter och jag inte var lika nykter. Och allt jag kan svara på det är "right back at ya, dude!"

För er som vill läsa en mer uppdaterad blogg tycker jag ni ska kika in på samme mans blogg, rättså underhållande och han har även en ganska jämn strid med inlägg.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och titta vidare på Tradden.

Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Alx

Tänkte ju det skulle bli min grej, att ta the pokal

2011-06-27 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0