Ode till Dahl!

Ja, t.o.m. jag kan använda lite finare ord. Nån som vet vad just "ode" betyder?

Herr Dahl tycker att jag bloggar lite för lite. Han är väl inte den som ska kasta sten i glashus, för den personen som har lägst inläggs-statistik i världen kan mycket väl vara han själv. Nåväl nu ska jag göra mannen glad och blogga.

Veronica Maggios nya platta tycker jag är ett litet fantastiskt litet underverk. Maken till pop-platta damen har plitat ner är sjukt. Upprepar hon sig månne, nja detta blir nog svårt att toppa.

Idag (måndag) har jag varit ledig och såväl gjort väldigt lite. Dock har jag tagit kontakt med Forum Ystad som håller i utbildningar. Jag har haft kontakt med en dam där då jag vill börja "läsa" till yrkeschaufför. Jag har tänkt att jag vill ta lastbilskörkort samt inrikta mig på truckförare så att jag även kan glida med mr truckkort.

Imorgon ska jag på en riktig "photosession" med bandet inför skivsläppet samt kommande promo.bilder utav olika slag. Jag har laddat mr bag med olika utstyrslar. Det mesta är Toddes kläder. Tack till dig förresten.

Annat att säga är att jag håller på att bli megaförkyld. Stop in the fuckin nostrils mixed with some kinda allergi som fuckar upp mr svalj. Ja det är mycket mr jobbigt.

Vad vill ni att jag ska skriva om i mr blogg? Har ni mr förslag? Så varsågod att mr komma med dom!


Kommentarer
Postat av: mr0valley

jag sitter bara hemma ju :P

2011-06-14 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0