Status = full

Just nu är jag berusad utav öl och fin musik i stereon. Status jävla Quo! Vad jag älskar dom och deras musik! Unerbart gung, nästan-på dumma enkla låtar men det är det som gör dom så in i satans bra. Är det något band jag verkligen avundas på så är det Status Quo. KISS är jävligt bra men Status är bättre, det är inget jag hade avslöjat när jag är nykter men så är alltså läget just nu.

Deras nya skiva har ett par hits, några låtar är sådär om jag ska vara ärlig. Deras "dumbra" låtar är så äckligt bra att man bara vill sjunga med ännu högre och dra upp volymen så in i helvete så Dr Phil blir sur och ving och ringer till Secruritas. För er som inte vet är Dr Phil min granne. Han är inte den riktiga Dr Phil men likheten är slående.

Nu kan jag inte sitta still längre, måste dra upp volymen och sjunga med och ta ett par klunkar öl. Ses snart igen!

Puss och kram, älskar er alla som läser min tråkiga blogg!


Kommentarer
Postat av: Johan

Gött inlägg! Enjoy ölen o musiken Stuff!

2011-06-04 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0