Stuff på Radio AF ikväll (22/3)

Oh yes indeed! Ikväll är det jag och Maniac som tar över radioprogrammet InRock på Radio AF. Det är en radiostation i Lund som kan rattas in på 99,1 mHz om du bor i närheten av just Lund. Gör du inte det finns alltid möjlighet att lyssna på oss via internet. Klicka på denna länken och sen klickar du på "lyssna" när du väl är på den hemsidan. Svårare än så är det inte. Vi börjar sända klockan 21.00 och håller på en timme.

Vad kommer vi att prata om då? Vi kommer att ta upp lite om helgens spelningar och prata lite med banden som spelar där. Vi kommer även att göra en akustisk låt för er, som är exklusiv och kommer att medverka på plattan vi håller på med. Jag har ansvar för musiken i programmet så tycker du att vi spelar skit så är det till mig du ska vända dig.
Vi har även snackat lite löst om vi kanske ska ringa och prata lite med Danko Jones, jag kan inte lova något då det är studenter som håller i just denna grej. Men det hade varit fett som faen.

I andra nyheter så förhandlas det just nu om annat jobb, vilket jag förmodligen kommer att ta på mig. Allt för att jag vill spendera mer tid hemma med mina djur istälelt för att vara borta 24/7. Vi har feta spelningar på gång som inte får avslöjas, och jag kan knappt bärga mig från att berätta vad och var vi ska spela.

Jag har även i åtankarna att berätta för er om alla band jag spelat med under åren som gått och skriva några roliga rader om dessa. Men den som väntar på nåt gott och läser min blogg får minsann vänta och se vad tiden har i sitt sköte.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sven

Snackade ni med Danko?



Jag tycker du ska inlägga lite mer, mr.

2011-04-05 @ 10:58:01
URL: http://svenstankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0