23:28 en måndagskväll...

Tankarna just nu lyder ungefär såhär: "Hata jobb, älska att vara hemma!" Imorrn är det dessvärre jobb, det äro mycket tråkigt om ni inte förstod det när ni läste förra raden.

Idag har öl-suget varit enormt kan ni tro. Man var ledig, bara där blir man sugen. För det andra var det jävligt fint väder ute, då är det nästan obligatoriskt att dricka beer ute i solen med Asta och Flacon som sällskap. För det tredje kom Status Quos nya platta hem och låtarna är så inihelvetes bra så dom skriker drick en beer till våran jävligt fina musik.

Jag tänkte först umgås med mina kära förldrar men tänkte att då kan jag ju inte ta nån beer, så jag ringde dem och undrade om de ville komma ner, men innan jag han komma så långt så blev jag frågad om jag ville komma ner och äta kyckling som blivit över sen igår då det var Mors dag som jag missade. Var jag den enda i hela världen som missade detta?
Hursom så fick man hålla tillbaks suget efter öl och invänta kvällen med god mat! Jag tog med en öl ner och drack således en stycken och satt där ett bra tag så alkoholen hann gå ur kroppen. Sen körde jag hem och satte på plattan igen, då blev suget enormt och det blev en liten grogg som komponerades utav lite Coca samt en liten slurk Captain Morgan. Det var gott.

Nu är klockan mycket, och snart är det helg mina vänner! Då e jag ledig så då får alla ha roligt igen!

(jobbar jag helg är det nu lag på att alla andra måste ha tradigt som faen just den helgen så jag inte går miste om nåt)

Kommentarer
Postat av: mr0valley

(jobbar jag helg är det nu lag på att alla andra måste ha tradigt som faen just den helgen så jag inte går miste om nåt)



haha det e lugnt allting suger ändån.

2011-05-31 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0