Jag är utsatt för en komplott!

Ja snacka inte, fy faen, nu går skam på torra land, osv osv...

Jag vill härmed dementera vad jag redan nu kan utröna vad mina kompisars bloggar kommer att handla om i en väldigt snar framtid. De har helt sonika hittat på att jag drack lite för mycket och blev därmed något oregerlig på vägen hem från den annars mycket trevliga tillställningen. Huga er mot dessa osanna rykten!

Som sagt så var Valborg mycket trevlig, den började med grillning och det förtärdes utomhus, efter maten entrade vi huset och tog oss ett glas vardera, därefter skulle vi gå och titta på "bålet" i Gärsnäs. Det var kanske inte högst upp på min önskelista denna kväll och jag försökte protestera mot denna aktivitet men gav mig väldigt lätt då jag inte vill vara en stor röv. När vi sett bålet i ca 15 min fick vi så äntligen gå tillbaks och även då kunna ta oss ett eller två glas till tonerna av Spotify.

Tydligen var det efterfest hos Dahl, jag har inte någon större koll på vad för aktiviteter som genomfördes där, men jag somnade vackert in på denne mannens sköna soffa och senare på natten tog jag mitt förnuft till fånga och gick hem till min egen säng.

Senare på morgonen väcktes jag utav Toddes stirriga ringande på min dörr, det var här många fula rykten föddes ur Toddes matlucka.

Beware of the belly of the beast eller något annat coolt uttryck...

Puss

Kommentarer
Postat av: Sven

jag vill ha rapport au de senaste!

2011-05-08 @ 18:41:00
URL: http://svenstankar.wordpress.com
Postat av: Ulf

Har dina kompisar manipulerat din dator så den ej går att blogga på längre???

2011-05-19 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0