Trötthetens tecken gör sig påmind

Jag skrev just ett inlägg om varför det finns så mycketorättvisa i världen och frågade varför det ska vara så och undrade om det var Guds fel? Nu precis tog jag bort inlägget för att slippa arga troendes kommentarer. Alla har rätt till en åsikt men man kan inte basunera ut det hursomhelst heller. Man kommer längst med ödmjukhet, vilket jag försöker visa just nu...

Just nu gör sig mr trötthet påmind så in i helvete, ögonlocken vill trilla ner och kroppen hade nog mått bra av lite sömn men jag vill inte lägga mig än, satans jobb som tar så mycket fin tid ifrån mig. Jag har jävlar i mig lite att göra nu i veckan då jag blivit befodrad och är nu löneansvarig för mitt team jag jobbar i.

Nu har jag bloggat lite om mitt liv, nu ska jag lägga en sleepy hollow!


Kommentarer
Postat av: mr0valley

Hoj hoj Mr direktör! =)

2011-05-28 @ 12:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0